Les entitats esportives del Pla de l’Estany miren de mantenir actius els seus esportistes per no caure en el sedentarisme.
A continuació us expliquem quines són les iniciatives que estan duent a terme algunes de les entitats esportives de la comarca:
Club Tac tic tennis: Els entrenadors i les entrenadores de l'escola de tennis estan enviant una sèrie de propostes tant teòriques com pràctiques als seus esportistes perquè vagin fent des de casa. Alguns exemples són: preguntes, dibuixos, jocs per buscar diferències en vídeos, exercicis físics vinculats al tennis, etc.
Els podeu seguir a les xarxes socials @tactic_tennis
Club Volei Aloges Porqueres: Les entrenadores envien un entrenament setmanal a tots els equips del club. També s’ha fet un collage amb els més petits per animar a la gent a quedar-se a casa i es mira de no perdre el contacte amb els esportistes.
Els podeu seguir a les xarxes socials @voleiporqueres
Club Judo Vall del Terri: Fan classes per adults de judo i defensa personal i per nens de judo, en directe per l'instagram. Si les voleu seguir, seran els dilluns, dimecres i divendres a les 18.30h al següent perfil @judovalldelterri
Club Patinatge Artístic Pla de l’Estany: Les entrenadores proposen activitats o reptes de flexibilitat, de tècnica i miren de treballar la coreografia telemàticament per mantenir els grups actius. Els i les seves esportistes segueixen per Instagram un perfil anomenat @yopatinoencasa, on diàriament fan propostes de tècnica, preparació física o d'altres temes relacionats amb aquest esport.
Els podeu seguir a les xarxes socials @pla_de_l_estany_patinatge
Club Esportiu Triops: Les propostes d’aquesta entitat són diferents en funció de la modalitat esportiva: esquaix i judo. Envien vídeos adaptats a la situació del moment als seus esportistes per a que puguin treballar les tècniques a casa. També han fet passatemps relacionats amb l’esport. En el cas del judo, han fet classes virtualsobertes a tothom.
Els podeu seguir a les xarxes socials @triops_judo @triops_esquaix_soft
Gimnàstica Artística Porqueres: Envien cada 2 o 3 dies un entrenament específic per a cada grup de gimnastes, acompanyat d’un full explicatiu i un vídeo tutorial.
Els podeu seguir a les xarxes socials @gap_porqueres
-> Aquestes i moltes més, són les accions que es duen a terme al Pla de l’Estany. Un agraïment especial a totes aquelles entitats que fan el confinament una mica més fàcil i agradable per tots!
Per últim, recordar-vos que es recomana fer entre 30 i 60 minuts d’activitat física diària; evitar estar més de 2 hores assegut/da de forma continuada; fixar-se una rutina diària; començar l’activitat de forma progressiva, pas a pas i sumant minuts; vestir-se amb roba i calçat còmodes, i hidratar-se bé durant i després de l'exercici!